"Samen een statement maken tijdens het Weekend van de klant"
Heb jij je attenties voor het Weekend van de klant al besteld? In deze oproep legt Luc Ardies uit waarom het zo belangrijk is dat we samen een sterk statement maken tijdens het Weekend van de klant.
Luc Ardies, gedelegeerd bestuurder van Buurtsuper.be, richt zich tot de sector vanuit het gebouw van de Federale Overheidsdienst Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg. Hij verwijst naar de actuele discussie over de harmonisering van de paritaire comités. Die hervorming zou ertoe kunnen leiden dat de helft van de zelfstandige supermarkten niet langer rendabel is.
“We proberen dus elk moment aan te grijpen om de brede samenleving te sensibiliseren over de meerwaarde van zelfstandige supermarkten. Het Weekend van de klant is zo’n moment”, vertelt hij. Daarom is het cruciaal dat elke zelfstandige buurtsuper en supermarkt meedoet aan het Weekend van de klant.
“Want het gaat niet alleen om de attenties die we tesamen verdelen aan de klanten in het weekend van 4 en 5 oktober maar wel degelijk over het sensibiliseren van het belang van de zelfstandige detailhandel.” Doe ook mee en laat samen met ons een krachtig signaal horen!
Deelnemen aan het Weekend van de klant en je attenties bestellen kan via je commerciële groep. Ben je te laat met bestellen? Geen probleem, neem dan snel contact op met Yannick via yannick.muls@buurtsuper.be (voor 2 juni 2025).
Meer info over het deelnamepakket voor het Weekend van de klant en de Superbuurt-campagne vind je via het artikel hieronder.
Actueel

Dossier digitalisering & mini-dossier veiligheid
SuperMAG zomereditie 2025
Lees artikel

Gezond evenwicht
Buurtsuper.be bepleit voedselveiligheidsbeleid dat voldoende rekening houdt met kleinere bedrijven
Lees artikel
