“Zelfstandigen zijn hun monopolie kwijt”
Supermarkten open ondanks verbod op zondagnamiddag
Volgens een artikel in het vakblad Gondola zou ruim een derde (38%) van de supermarkten open zijn op zondagnamiddag, ondanks het verbod op tewerkstelling in de namiddag. Luc Ardies wijst in een reactie op de kwalijke gevolgen: “Zelfstandigen zijn hun monopolie kwijt”.
Lees artikel