Na de lancering van Sprite Mint Touch – Sprite met een vleugje munt – dit voorjaar, pakt het merk uit met z’n grootste campagne van de afgelopen jaren in België en Luxemburg: “Sprite, Born to Refresh”. Daarbij horen ook nieuwe verpakkingen voor Sprite en Sprite zero, ontworpen door de Belgische design studio PinkEye. De nieuwe verpakkingen ademen refreshment door hun coole integratie van ijsblokjes.
Vanaf half augustus loopt de nieuwe campagne op radio en tv, affiches, printadvertenties en displays in winkels. Om zijn “Born to Refresh”-belofte waar te maken zal Sprite deze zomer bijna 400.000 contacten de verfrissende Sprite en Sprite zero laten proeven en wijst het merk je via Waze ‘de kortste weg naar verfrissing’ op hete zomerdagen.
Nieuwe verpakkingen Sprite en Sprite Zero
• Verkrijgbaar vanaf 16 augustus.
• Beschikbaar in 33 cl (blik), 6x0,5 l (PET), 4x1.5l (PET) en 6x1,5l (PET)