Nieuwe Coca-Cola zero sugar voortaan duidelijker voor consument


Productnieuws

 

1 op 2 Belgen weet niet dat Coca-Cola zero géén suiker bevat

De nieuwe beschrijving ‘Coca-Cola zero sugar’ moet nog duidelijker maken dat de frisdrank zero suiker bevat, terwijl de nieuwe verpakking én nieuwe smaak de authentieke Coca-Cola beter benaderen. Een investering om mensen duidelijk te maken dat er een variant zonder suiker bestaat waarvoor ze bewust kunnen kiezen.

Gerelateerde artikels

Boerinneke lanceert twee nieuwe smaken
Zespri Europe bereidt zich voor op een nieuw jaar van groei
Bloody Berry: nieuw fruitbier van Mort Subite

Actueel

Bedrijven moeten zélf solliciteren
Bestel je attenties voor het Weekend van de klant
Te weinig mensen met beperking op de werkvloer
cover-supermag-april25-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy