Nieuwe Coca-Cola zero sugar voortaan duidelijker voor consument


Productnieuws

 

1 op 2 Belgen weet niet dat Coca-Cola zero géén suiker bevat

De nieuwe beschrijving ‘Coca-Cola zero sugar’ moet nog duidelijker maken dat de frisdrank zero suiker bevat, terwijl de nieuwe verpakking én nieuwe smaak de authentieke Coca-Cola beter benaderen. Een investering om mensen duidelijk te maken dat er een variant zonder suiker bestaat waarvoor ze bewust kunnen kiezen.

Gerelateerde artikels

"De nobele kunst van het kaasmaken"
Aardappel blijft nummer  één
Hybride producten: minder vlees, meer groenten

Actueel

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Supermarkt zet incassobureau in
De juiste motivatie als brandstof voor je medewerkers
cover-van-supermag-okt25-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • PMO, partner in Personeel- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy