Het thema is een heuse tijdreis doorheen de laatste 130 jaar waarin elk iconisch tijdperk een aparte verpakking krijgt. Zo ontwikkelde Devos Lemmens een verpakking voor:
• Belle Époque – het tijdperk dat de beginjaren van Devos Lemmens sierde. Deze verpakking past perfect binnen de tijdsgeest van de eerste mayonaise die door Henri Devos en Elisabeth Lemmens gecreëerd werd en voert je terug mee naar hoe het allemaal begon.
• Art Deco – het glorieuze, industriële tijdperk van de grootse Belgische architect, Victor Horta!
• Pop-Art – geïnspireerd op de felle kleuren van Andy Warhol en de stripfiguren van Roy Liechtenstein.
• Flower Power – de Summer of Love. Voor wie weemoedig terugkijkt naar zijn VW-camper
• Retro – Denk aan de gele keukentegels en het geometrische bloemenbehangpapier van de bomma.
• Generation ‘80 – De jaren ’80 laten een overweldigende indruk na. Epauletten, vreemde kapsels en uiteraard het gevulde eitje en de perziken met tonijn als vaste waarde bij elk buffet. Pure nostalgie voor een hele generatie Belgen.