Samenwerking gebaseerd op vertrouwen

3 min.

Verhalen
SuperMAG

De klanten van Belux-Mondial kwamen al een paar keer aan het woord in ons magazine. Deze keer laten we de medewerkers van de specialist in etiketten, papierrollen, volgnummersystemen en verpakkingsfolie zelf aan het woord. Dit is waarom werken voor én met Belux-Mondial altijd een goede keuze is.  

Dominique Cools werkt al eenentwintig jaar voor Belux-Mondial. Hij is vertegenwoordiger voor de regio’s Antwerpen, Kempen en Oost-Vlaanderen. “Werken bij Belux-Mondial is geven en nemen in alle opzichten”, vertelt hij. “Er is veel respect voor de medewerkers en dus ook voor de klanten. Niets is te veel. Hebben onze klanten etiketten of folie te kort, dan springen we in onze wagen om ze depanneren.”

Dominique en zijn collega’s doen zelf het stockbeheer van heel wat van hun klanten. “We noteren ter plekke wat er nog is en wat bijbesteld moet worden. Handig voor de klant, maar ook voor ons, want zo kunnen we het verbruik opvolgen. Het gebeurt regelmatig dat een klant belt om iets bij te bestellen en dat we dan weten te vertellen dat ze het wél nog op stock hebben”, glimlacht hij. 

Peter Nuyts werkt al zes jaar voor BMLE – Belux-Mondial Label Engineering – het dochterbedrijf dat onder andere de etiketten en papierrollen produceert voor Belux-Mondial. “We zijn een 100% Belgisch bedrijf en leveren heel kwalitatieve producten”, weet hij. 

“En omdat we een erg gevarieerd aanbod hebben, kunnen we veel bedrijven in diverse sectoren verder helpen.” Ook het ecologische aspect is voor hem een grote plus. “BMLE en Belux-Mondial kiezen steeds meer voor ecologische opties. Binnen een paar jaren zullen er sowieso meer ecologische verplichtingen zijn in onze branche. En dan hebben we een streepje voor.”

Rano Millen werkt al vijftien jaar voor Belux-Mondial. Ze is vertegenwoordiger in Limburg. Rano verwijst naar het familiale gevoel dat er binnen Belux-Mondial heerst. “Niets is te veel als we iets vragen aan onze werkgever. Daarom zet ik me ook met plezier voor 200% in voor de klanten.”

Ze verwijst ook naar de sterke betrokkenheid. “Als er investeringen worden gedaan of nieuwe zaken worden gelanceerd, vraagt Jeremy – de CEO van Belux-Mondial –  altijd onze mening. Die waardering voelt heel fijn.” Ook zij doet het stockbeheer voor haar klanten zelf. “Heel veel gebeurt in vertrouwen. Bij een groot deel van de klanten komen we al jaren, ze kunnen gerust zijn dat alles in orde komt.”

Ben Deville werkt al vijftien jaar voor Belux-Mondial. Hij begon ooit als magazijnier, maar promoveerde en doet nu orderverwerking. Ben helpt de klanten verder, maakt offertes en prijscalculaties. “Een belangrijke sterkte is zeker de snelheid waarmee we uitleveren”, vertelt hij.

“We kijken ook altijd naar de toekomst, volgen trends op de voet en durven te investeren. Twee jaar geleden heeft BMLE fors geïnvesteerd in machines waardoor we nu sneller kunnen drukken én ook mooie, gepersonaliseerde etiketten kunnen maken. Sneller wil trouwens niet zeggen dat we aan kwaliteit inboeten, want de kwaliteit bij Belux-Mondial is hoogstaand. En dat zal altijd zo blijven”, besluit hij.

Veronique Dobbelaere is vertegenwoordiger voor de regio West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Ze werkt al zeven jaar voor Belux-Mondial. Voor haar is Belux-Mondial een ideale werkplek. “Waarom? We hebben bazen én collega’s uit de duizend. Dat geeft je vleugels en heel veel goesting om het onderste uit de kan te halen voor je klanten."

"We hebben soms moeilijke, maar meestal heel makkelijke klanten”, knipoogt ze. “Hoe dat komt? Omdat we een sterke service leveren. We zorgen dat onze klanten nooit zonder etiketten vallen door ons doordachte stockbeheer, maar ook door zelf altijd voldoende voorraad in te slaan.” 

CEO Jeremy Looijer hoort het graag. “We werken al zo lang samen. Ik zie mijn mensen graag én ik zie ze zelfs meer dan mijn familie”, lacht hij. “En ik denk altijd op lange termijn, zowel in de samenwerking met de klanten als met de leveranciers en medewerkers. En ik ben blij dat ze er ook zo over denken.” 

Jeremy Looijer CEO Belux-Mondial over zijn team

Ik zie mijn mensen graag én ik zie ze zelfs meer dan mijn familie.

Jeremy Looijer CEO Belux-Mondial over zijn team

Gerelateerde artikels

Diversiteit in de rekken én in de kantine
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
Carrefour Market Ekeren springt mee op de kar van e-commerce

Actueel

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy