Op de koffie met Hestia

2 min.

SuperMAG

Met 27 jaar is Hestia de jongste medewerker van Buurtsuper.be. Ze groeide op in Antwerpen in een gezin van zeven kinderen. Ze volgde ze een opleiding Event- en Project Management aan de Thomas More Hogeschool in Mechelen en daarna een Ba-na-Ba Communicatiemanagement, optie Reclame. 

Wanneer Hestia de schoolbanken verlaat, werkt ze – via een stage bij Flanders Investment Trade – voor de Wereldexpo in Milaan. Later mag ze ook achter de schermen meelopen tijdens de Fashion Week in Londen. 

“Ik werkte toen voor een social media agency in Londen. Een van hun klanten was designer Julien Macdonald. We mochten verslag doen van zijn show op de Londen Fashion Week: teasers op voorhand posten, video’s maken tijdens de show, modellen interviewen, sfeer capteren, socials bijhouden en vooral héél veel kijken naar kleding gemaakt van uitzonderlijk weinig stof”, lacht ze. 

Daarna verkast ze naar een jong digitaal bedrijf in hartje Antwerpen. Daar werkt ze voor uiteenlopende klanten in de retail en FMCG.

Sinds juni van dit jaar mogen we bij Buurtsuper.be op haar digitale talenten rekenen. “Social media zijn echt niet meer weg te denken. Zeker niet in een ledenorganisatie zoals Buurtsuper.be. Het is het ideale medium om je community te  informeren, inspireren én verenigen. Ik ben trots dat ik daar mijn digitaal steentje aan kan bijdragen.” 

Veel buurtsupers zijn overtuigd van de meerwaarde van social media, maar het ontbreekt hen aan tijd en inspiratie. Met ons jaartraject geven we daar een antwoord op.

Veel buurtsupers zijn overtuigd van de meerwaarde van social media, maar het ontbreekt hen aan tijd en inspiratie. Met ons jaartraject geven we daar een antwoord op.

Hestia onderhoudt niet enkel onze social media, in 2022 zal ze ook een vijftigtal buurtsupers persoonlijk begeleiden. “Ze krijgen wekelijks een kant-en-klare post over een actueel thema of die de troeven van de buurtsuper op een leuke  wijze in de verf zet. Dat kunnen korte video’s, opvallende beelden of wedstrijden zijn”, licht ze toe.

“Die berichten kan je personaliseren door er een eigen boodschap aan toe te voegen.” Op bepaalde piekmomenten bevat de post ook een link naar www.superbuurt.be. “Dat is onze campagnewebsite die vanaf nu het hele jaar online is en waarop klanten leuke wedstrijden kunnen spelen en toffe prijzen winnen.” 

In het begeleidingspakket kan je  ook boeiende webinars volgen én Hestia staat uiteraard klaar om een antwoord te bieden op alle vragen over sociale media. “Veel buurtsupers zijn overtuigd van de meerwaarde van social media, maar het ontbreekt hen vaak aan tijd en inspiratie om goeie content te maken. Met dit traject bieden we daar een antwoord op.”     

Kan jij ook ondersteuning gebruiken in jouw socialmediabeleid?

Schrijf je dan in voor ons ‘Social media jaartraject’. Hestia begeleidt je gedurende één jaar met kant-en-klare posts en strategisch advies.

TIP: Dankzij een subsidiebudget kan Buurtsuper.be dit jaartraject aanbieden voor slechts 630 euro. Een kostprijs die veel lager is dan de marktconforme tarieven! 

Meer weten? Neem dan meteen contact op met Hestia via hestia.perkisas@buurtsuper.be of volg het kick-off event op 31/1 met Steven van Belleghem, klik hier.

Mail Hestia Perkisas

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
"Wij bieden cash aan daar waar het nog gebruikt wordt"
Stap voor stap naar verpakkingsvrij

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy