“Gebruik de kanalen die je worden aangeboden”


Verhalen

Stacy besefte dat dat iets is wat elke jonge zelfstandige ondervindt. De beste manier om daarmee om te gaan is hulp zoeken. “We zijn dan op zoek gegaan naar kanalen die gecentraliseerde en gespecialiseerde informatie bieden voor de retail. Zo zijn we terechtgekomen bij UNIZO en Buurtsuper.be. Via hen kregen we opnieuw een helicopterview van onze winkel.” 

Stacy besliste ook om een aantal opleidingen te volgen via Buurtsuper.be tegen zeer interessante tarieven. “Zo hebben we de opleiding van het FAVV gevolgd. Daarnaast doen wij mee aan de Dag van de Klant en lezen we de weetjes op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief.” Binnenkort staan ook nog de opleidingen ‘Omgaan met stress’ en ‘Authentieke klantvriendelijkheid’ op de agenda van het jonge ondernemerskoppel. 

“Onze gouden tip aan elke ondernemer: grijp de kanalen die je worden aangeboden en neem de tijd om de informatie te verwerken. Zo zul je op termijn veel tijd winnen.”

Gerelateerde artikels

Van Kosovo tot Hasselt

De wereld in je buurtwinkel

Van Kosovo tot Hasselt

6 min.
Kraakvers en klaar voor de toekomst
Versmarkt goes digital

Actueel

Voortaan slechts één test
Traditionele streekproducten
Op de fiets voor buurtsupers en speciaalzaken
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy