“Gebruik de kanalen die je worden aangeboden”


Verhalen

Stacy besefte dat dat iets is wat elke jonge zelfstandige ondervindt. De beste manier om daarmee om te gaan is hulp zoeken. “We zijn dan op zoek gegaan naar kanalen die gecentraliseerde en gespecialiseerde informatie bieden voor de retail. Zo zijn we terechtgekomen bij UNIZO en Buurtsuper.be. Via hen kregen we opnieuw een helicopterview van onze winkel.” 

Stacy besliste ook om een aantal opleidingen te volgen via Buurtsuper.be tegen zeer interessante tarieven. “Zo hebben we de opleiding van het FAVV gevolgd. Daarnaast doen wij mee aan de Dag van de Klant en lezen we de weetjes op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief.” Binnenkort staan ook nog de opleidingen ‘Omgaan met stress’ en ‘Authentieke klantvriendelijkheid’ op de agenda van het jonge ondernemerskoppel. 

“Onze gouden tip aan elke ondernemer: grijp de kanalen die je worden aangeboden en neem de tijd om de informatie te verwerken. Zo zul je op termijn veel tijd winnen.”

Gerelateerde artikels

Lokale betrokkenheid met een grote B(oho)
Nowjobs verzamelt verhalen op de werkvloer
Daarom kozen zij voor Alvo

Actueel

Multifranchisers in opmars
En hoe zit het nu met het statiegeld?
Franse Carrefour ‘verzelfstandigt’ eigen winkels
cover-van-supermag-dec24-hr.jpg

Super
MAG 5

SuperMAG nr. 5
December 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy