Marketing voor speciaalzaken

1 min.

Speciaalzaak

De avond startte met een rondleiding bij drankenhandel Tommelin. Daarna gaf Caroline Quintijn, Winkelcoach en coördinator van het project voor speciaalzaken, een korte inleiding in het centrale thema. Deze avond stond niet in het teken van een theoretische overdracht maar vooral in het uitwisselen van ervaringen. En dat deden de deelnemers uiteraard! 

 

Interesse?

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour.

Meer weten? Neem contact op met aurelie.camps@buurtsuper.be

Gerelateerde artikels

Een paradijs voor lekkerbekken
Ga mee op inspiratiereis naar Malta
“Kwalitatieve koffie is zoals goede wijn, daar wil je meer voor betalen”

Actueel

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy