Marketing voor speciaalzaken

1 min.

Speciaalzaak

De avond startte met een rondleiding bij drankenhandel Tommelin. Daarna gaf Caroline Quintijn, Winkelcoach en coördinator van het project voor speciaalzaken, een korte inleiding in het centrale thema. Deze avond stond niet in het teken van een theoretische overdracht maar vooral in het uitwisselen van ervaringen. En dat deden de deelnemers uiteraard! 

 

Interesse?

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour.

Meer weten? Neem contact op met aurelie.camps@buurtsuper.be

Gerelateerde artikels

De moed om ietsje duurder te zijn
Rentabiliteit: zicht op winstmarge en rotatiesnelheden
Inspiratie en ervaringsuitwisseling in Eindhoven

Actueel

100% gerecycleerd in 2030?
Kerstboodschap van solidariteit
Verplichting bewakingsfirma geschrapt
cover-supermag-oktober2020-hr.png

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2020

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy