Marketing voor speciaalzaken

1 min.

Speciaalzaak

De avond startte met een rondleiding bij drankenhandel Tommelin. Daarna gaf Caroline Quintijn, Winkelcoach en coördinator van het project voor speciaalzaken, een korte inleiding in het centrale thema. Deze avond stond niet in het teken van een theoretische overdracht maar vooral in het uitwisselen van ervaringen. En dat deden de deelnemers uiteraard! 

 

Interesse?

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour.

Meer weten? Neem contact op met aurelie.camps@buurtsuper.be

Gerelateerde artikels

"Buurtsuper.be is onze steunpilaar"
Nederlandse speciaalzaken profiteren van coronacrisis
Livestream 'Social media voor speciaalzaken'

Actueel

CD&V wil statiegeld invoeren
Compagnon de route van Herman Nijs
Betalend parkeren afschaffen?
Cover SuperMAG febr21

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy