SuperMAG is er alweer

3 min.

SuperMAG

Het nieuwste SuperMAG komt er weer aan. Maar voor het zover is, verklappen we hier heel graag wat er allemaal in dit nummer te ontdekken valt. Alvast veel leesplezier! 

SuperMAG april 2024

Op de cover verwelkomt Alexia Coppens, drijvende kracht achter de OHNE-winkels ons. Een verpakkingsvrij winkelconcept met een focus op biologische en lokale producten succesvol in de markt zetten? Ze bewijst dat het wel degelijk kan.

We brachten een bezoek aan de Tony’s Chocolonely’s fabriek in Borsbeek en zagen met eigen ogen de karamel­-zeezout-­chocolade­reep – de attentie voor het Weekend van de klant – van de band rollen. Lees alles over het Weekend van de klant en de Buurtsuper van het jaar in het Superbuurt-dossier (en bestel je attenties op tijd!). 

Batopin zorgt ervoor dat mensen toegang tot cash blijven hebben. Hoe? We spreken erover met CEO Jeroen Ghysel. 

Thuislevering aanbieden vraagt een investering. Tenzij je particuliere bezorgers inschakelt. Dat is het innovatieve idee achter Shopopop. Sam Vanderplancke van Carrefour Market Ekeren geeft tekst en uitleg. 

Fevia is de beschermer en bevorderaar van voedingsproducenten op eigen bodem. CEO Bart Buysse, onze expert van dienst, omschrijft het liever als ‘een organisatie van sectorfederaties en bedrijven uit de lekkerste sector’. 

Pieter­-Jan Vaes opende een Albert Heijn in Merksem. “We hebben hier letterlijk heel de wereld in onze achtertuin. Het zou onverstandig zijn om daar niet op in te spelen”, vertelt de man die diversiteit in zijn rekken én kantine omarmt. 

PMO ontwikkelde een nieuwe opleiding die werkgevers helpt om na een overname of overdracht weer rust te brengen op de werkvloer. Coaches Ils Verheyen en Marc Smits vertellen hoe ze te werk gaan.

Zeg niet ‘bijverdienen’ maar ‘blijverdienen’. Dat blijkt uit een onderzoek van iVox en NOWJOBSBookU wil haar workforce managementtool verder verbeteren en kijkt daarvoor naar … jou! 

Voor het vierde jaar op rij doet Tom Dewitte van AD Delhaize Waregem een beroep op Local Loyalty Group. Waarom? Dat vertelt hij je zelf. 

Ontdek in het dossier ‘Lekker lokaal’ hoe je het nóg straffer aanpakt met Westmalle Extra, de bio-eitjes van Eieren Peetermans, Stoffels Tomaten en Flandrien Kaas. Carrefour Express Rillaar geeft het goede voorbeeld. 

Bart Van Bael en Wim Konings van Coöperatie Hoogstraten kennen de paprika door en door. En leerden ons heel wat over deze lekkere groente van bij ons. VLAM start een campagne die de reflex moet versterken om inlands te kopen. Met ‘Lekker van bij ons Connect’ brengt ze jou alvast op de weg naar culinaire verbinding met lokaal lekkers. 

SPI ondersteunt retailers en winkelinrichters al meer dan dertig jaar in het presenteren van hun producten met etikethouders, vakverdelers en pushers tot presentatie in bulk. “Van onze prijskaart­profielen gaat er jaarlijks vier miljoen meter de deur uit”, vertelt CEO Lieven Lammertyn

En hoog bezoek tenslotte in de Alvo van Kortessem. Klanten mochten er op de foto met Chase, dé held uit de animatieserie PAW Patrol.

P.S. Een beetje ongeduldig van aard? Geen nood, je kan het volledige magazine doorbladeren en lezen via onderstaande link. 

Veel leesplezier! 

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
"Wij bieden cash aan daar waar het nog gebruikt wordt"
Stap voor stap naar verpakkingsvrij

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy