Nieuwe look & media voor Buurtsuper.be


Partnership
SuperMAG

Via een nieuwe huisstijl en een volledige restyling van alle communicatiekanalen willen we nog meer inzetten op content en het verbinden en inspireren van onze leden. Op de website zal je vooral actuele informatie en inspirerende getuigenissen vinden. Ons e-zine brengt het belangrijkste nieuws van de week in je mailbox en het magazine biedt meer diepgang en achtergrondinformatie." 

Veel lees- en surfplezier! 

“Buurtsuper.be wil de brugfunctie naar haar doelpubliek, de zelfstandige supermarkten en voedingsspeciaalzaken, verder uitbouwen. We willen hen informeren, inspireren en verbinden opdat ze zich nog beter kunnen positioneren in een snel veranderende en sterk concurrentiële markt.”

Luc Ardies Directeur van Buurtsuper.be over de restyling

PS: Hou je postbus in het oog want heel binnenkort valt het vernieuwde Super magazine in de bus! 

Gerelateerde artikels

Van bio-eitjes tot de lekkerste pannenkoeken
Vers, koel en duurzaam
Tv-makers kiezen voor buurtwinkel

Actueel

Aldi experimenteert met winkel zonder kassa
Vier Vlaamse traditionele streekproducten erkend
Mondmaskers in werkplaats: nog altijd verplicht?
SuperMAG juni 2021

Super
MAG 3

SuperMAG nr. 3
Juni 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy