Nieuwe look & media voor Buurtsuper.be


Verhalen
Partnership
SuperMAG

Via een nieuwe huisstijl en een volledige restyling van alle communicatiekanalen willen we nog meer inzetten op content en het verbinden en inspireren van onze leden. Op de website zal je vooral actuele informatie en inspirerende getuigenissen vinden. Ons e-zine brengt het belangrijkste nieuws van de week in je mailbox en het magazine biedt meer diepgang en achtergrondinformatie." 

Veel lees- en surfplezier! 

“Buurtsuper.be wil de brugfunctie naar haar doelpubliek, de zelfstandige supermarkten en voedingsspeciaalzaken, verder uitbouwen. We willen hen informeren, inspireren en verbinden opdat ze zich nog beter kunnen positioneren in een snel veranderende en sterk concurrentiële markt.”

Luc Ardies Directeur van Buurtsuper.be over de restyling

PS: Hou je postbus in het oog want heel binnenkort valt het vernieuwde Super magazine in de bus! 

Gerelateerde artikels

"Nieuwe en gemotiveerde sfeer in de winkel”
De boer op met savooi

Groentevakman

De boer op met savooi

3 min.
De hobby van Arthur de Greef

Actueel

100% gerecycleerd in 2030?
Kerstboodschap van solidariteit
Verplichting bewakingsfirma geschrapt
cover-supermag-oktober2020-hr.png

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2020

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy