Nieuw bij Lotus Bakeries: Cake Donuts

2 min.

Productnieuws
SuperMAG

Lotus Bakeries staat sterker dan ooit. Met een verrassende innovatie in de categorie ‘gebak en wafels’ zet het zijn verovering van de nationale en internationale markt verder.  

Lotus Biscoff-koekjes zijn al generatieslang de favoriet van consumenten over de hele wereld. Met hun heerlijke gekaramelliseerde smaak en knapperige bite zijn en blijven ze een onweerstaanbare traktatie. Oprichter Jan Boone sr. – grootvader van huidig CEO Jan Boone – creëerde in 1932 het originele recept met zorgvuldig geselecteerde natuurlijke ingrediënten.

Vandaag zet het familiebedrijf zijn nalatenschap verder met hetzelfde vakmanschap. Smaak een lokaal gegeven? Toch slaat Lotus Biscoff wereldwijd aan én blijft het bedrijf vernieuwen en innoveren. 

Lotus Cake Donuts

De Lotus Cake Donuts zijn een  opmerkelijke innovatie van Lotus Bakeries in de categorie ‘gebak en wafels’. “Dat is een vrij traditionele categorie met heel klassieke produc-ten”, weet Cindy Goeteyn, Marketing Director van Lotus Bakeries België. “Om deze categorie te vernieuwen en te verjongen, lanceerde Lotus Bakeries de Lotus Cake Donuts.” 

“Donuts spreken tot de verbeelding en vallen bij iedereen in de smaak. Vooral bij jongeren. Je ziet het ook veel opduiken op Instagram”, antwoordt Cindy Goeteyn. “Je wordt al vrolijk van de vorm én van de kleurtjes. De Lotus Cake Donut is uiteraard geen gewone donut, maar een luchtige cake overgoten met een lekker laagje melkchocolade of een heerlijk laagje glazuur. Met daarboven kleurrijke hagelslag. De Lotus Cake Donuts zijn niet alleen overheerlijk, ze zijn ook voor verpakt en dus gemakkelijk mee te nemen.” 

Om de Lotus Cake Donuts te lanceren, investeren we zowel in de winkelpunten als in een ruime media campagne. Niemand zal ernaast kunnen kijken!

De Lotus Cake Donut is dit najaar gelanceerd en wordt in 2024 breed uitgerold. “2024 staat voor ons grotendeels in het teken van de lancering van de Lotus Cake Donut. We zullen daarbij ook investeren in zichtbaarheid in de winkelpunten zodat niemand ernaast kan kijken! Bovendien zullen we de verkoop ondersteunen via een ruime mediacampagne.”

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
"Wij bieden cash aan daar waar het nog gebruikt wordt"
Stap voor stap naar verpakkingsvrij

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy