Nieuw bij Croustico

2 min.

Productnieuws
SuperMAG

Croustico zal ook in 2024 haar unieke bake-offconcept van de buurtsuper versterken. “Onze persoonlijke aanpak, waarbij we lokaal met onze coaches het hele land bezoeken, blijft cruciaal om samen met onze klanten elke dag opnieuw een vers en kwalitatief verhaal te schrijven”, vertelt marketing manager Jelle Quirynen.

“Smaakvolle, verrassende producten blijven ontzettend belangrijk om van elke bakkerij-afdeling het kloppend hart van de winkel te maken. Ook dit najaar lanceert Croustico daarom een hele lading innovaties”, aldus Jelle. Reis mee doorheen alle categorieën van de bakkerij en ontdek de nieuwe producten voor alle momenten van de dag.

Rustiek brood

We beginnen de rondreis in de nieuwkomers van Croustico met een heerlijk gezond brood gevuld met een rijke mix van gedroogd fruit, zaden en noten. Het resultaat? Een broodje van 350 gram als natuurlijke bron van vezels en vitamine D.

Verwennerij van Italië tot Denemarken

Viennoiserie blijft een erg belangrijke categorie. Croustico is dan ook trots om onze lezers te verwennen met enkele nieuwe, verrassend smakende koeken. De Siciliaanse citruskoek, bijvoorbeeld. Die is gemaakt met bladerdeeg  van topkwaliteit en gevuld met een authentieke crème van verschillende Siciliaanse citrusvruchten.

Vorig jaar lanceerde Croustico met groot succes haar Deense kaneeltwist, met een zachte beet en een heerlijke, romige kaneelvulling. De afwerking met bruine suiker zorgt voor de zoete finishing touch. Dit jaar volgde de lancering van de Deense opvolger met bessen. Een prachtige Deense koek met een typisch Scandinavisch gekruid deeg, gebakken met een vulling van maar liefst zes bessen: aardbeien, frambozen, bosbessen, bramen, rode en zwarte bessen.

Kleurrijk & zoet

Ook het assortiment American sweets breidt uit met een frisse citroenmuffin met frambozen vulling en een magische kerstdonut met chocolade en crispy, groene en rode suikerparels.

Daarnaast zijn er de exclusieve Mars®donuts. Een chocoladedonut gedecoreerd met stukjes melkchocolade én frivole streepjes karamel. 

Kortom, stuk voor stuk populaire producten waarmee je de consument met haast een lekker tussendoortje biedt. Ideaal als impulsaankoop aan  de kassa.

Nieuws rond snacking

Ultraverse producten – gebakken in de winkel zelf en nadien gepresenteerd in een hot counter of het klassieke meubel – zijn ontzettend populair. Ook de snackingtrend  blijft dit jaar groeien. Croustico stelt een nieuwe Italiaanse focaccia voor met lookboter en mozzarella  én een nieuwe minipizza. De minipizza is belegd met heerlijke stukjes kip, paprika, ui, kaas en groene jalapeño’s voor een verrassend pittige smaak. Helemaal handig: het zijn individuele porties.    

Gerelateerde artikels

Diversiteit in de rekken én in de kantine
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.

Actueel

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy