Kaaswinkel Schockaert en 50+ consument

2 min.

Speciaalzaak

Maandagavond organiseerden we opnieuw een thema-avond voor speciaalzaken. We startten met een bezoek aan Kaashandel Schockaert en spraken daarna met expert Filip Lemaitre van Bureau50 over het potentieel van de 50+ consument. Check hier de foto's!

Harry Schockaert en dochters Sophie en Ann toverden een nabijgelegen 16e-eeuwse kelder van de Kanunnikenwoning om tot een rijpingscel en een hippe wijnbar ‘The Cellar’. We bezochten zowel de winkel als de wijbar én eindigden in de kapel die ze ombouwden tot een bijzondere eventlocatie met de toepasselijke naam 'The Chapel'.

Expert Filip Lemaitre van Bureau50 vertelde ons daar alles over de nieuwe generatie ouderen en hoe speciaalzaken deze groeiende groep kunnen bereiken en binden aan hun zaak. 

Uiteraard stond er na afloop een kaas-en wijndegustatie in The Cellar op het menu.

De moed om ietsje duurder te zijn

De moed om ietsje duurder te zijn

Waar kies jij voor als voedingsspeciaalzaak? Stap jij mee in de ratrace voor de laagste prijs of kies je voor de meerwaardeklant? Buurtsuper.be kiest alleszins voor hippe speciaalzaken die zelf het heft in handen nemen om samen aan de toekomst te bouwen. 

Meer weten over ons project voor speciaalzaken? Klik dan door en proef van ons project! 

Meer over ons project voor speciaalzaken

Gerelateerde artikels

Groot geworden met mosselen
Project voor speciaalzaken
Van winkel naar beleving

Actueel

Groot geworden met mosselen
Aantal internetwinkels op 2 jaar met helft gestegen
Op de koffie met Wendy

Office manager van PMO

Op de koffie met Wendy

3 min.
cover-van-supermag-april-2022-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2022

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy