De gevulde Lotus® Biscoff®

2 min.

Superbuurt
SuperMAG
Weekend van de Klant
Productnieuws

Dé attentie voor het Weekend van de klant in 2023? We verklapten in ons vorige magazine al dat het de gevulde Lotus® Biscoff® werd! Hoog tijd om wat  boeiende weetjes over dit heerlijke koekje te delen.

Over Lotus Biscoff

Sinds 1932

In 1932 bedacht stichter Jan Boone Sr. het originele recept op basis van zorgvuldig gekozen natuurlijke ingrediënten. Vandaag zet het familiebedrijf zijn verhaal verder met evenveel vakmanschap. 

Mét of zonder koffie

Koffie en Lotus® Biscoff® vullen elkaar aan. Ze boosten elkaars smaak en vormen zo het perfecte duo. Maar de koekjes voelen zich ook prima in een lekker dessert of gewoon als tussendoortje. 

The one and only

De unieke smaak en verrassende knapperigheid van het Lotus® Biscoff® koekje komen van de vakkundig gecontroleerde karamellisatie tijdens het bakken.

Blijven innoveren

Ondanks het jarenlange bestaan van Lotus® Biscoff® blijven ze verder innoveren, dat bewijst onder andere het gevulde  Lotus® Biscoff® koekje!

Dubbel plezier

De heerlijke, gevulde Lotus® Biscoff® bestaat uit twee krokante speculooskoekjes met daartussen een lekkere, smeuïge crème van vanille, speculoos of chocolade.

Over de gevulde Lotus® Biscoff® , dé attentie voor het Weekend van de klant!

Sinds 2020

De gevulde Lotus® Biscoff® werd in april 2020 gelanceerd in België, Frankrijk, het VK en de VS en is inmiddels beschikbaar in meer dan 25 landen. 

24/7

Lotus Bakeries beschikt over twee gloednieuwe lijnen die de gevulde Lotus® Biscoff® 24/7 produceren.

Lekker voor iedereen

De gevulde Lotus® Biscoff® valt enorm  in de smaak, vooral bij een jonger publiek en families met kinderen. 

3 smaken

Je vindt de gevulde Lotus® Biscoff® in drie smaken: vanille, chocolade en speculooscrème, telkens in een handige verpakking met 15 koekjes. 

Mmmm ... speculoos!

Voor het Weekend van de klant koos Lotus® Biscoff® voor de versie met speculooscrème, in een handige verpakking van vijf koekjes van 50 gram. 

Bestel je attentie in campagneverpakking!

Vanaf nu kan je de attenties voor het Weekend van de klant op 30 september en 1 oktober 2023 bestellen bij je commerciële groep. Hou je brievenbus en mailbox dus in het oog.

Buurtsuper.be voert opnieuw een toffe campagne om de attentie  te promoten bij jouw klanten, zodat die tijdens het Weekend van de klant zeker naar je buurtsuper komen. 

En … hou je vast, want tijdens het Weekend van de klant trappen we ook onze verkiezing van ‘Buurtsuper van het jaar’ weer af. De attentie zal dus mooi verpakt zijn in de look-and-feel van die verkiezing én roept je klanten meteen op om voor jouw buurtsuper te stemmen. 

Vragen of opmerkingen? Neem  dan contact op met Yannick Muls, via yannick.muls@buurtsuper.be of check het artikel hieronder! 

Gerelateerde artikels

Diversiteit in de rekken én in de kantine
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU

Actueel

Infosessie over harmonisering paritaire comités en de nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy