Dé attentie voor het Weekend van de klant in 2023? We verklapten in ons vorige magazine al dat het de gevulde Lotus® Biscoff® werd! Hoog tijd om wat boeiende weetjes over dit heerlijke koekje te delen.
Over Lotus Biscoff
Sinds 1932
In 1932 bedacht stichter Jan Boone Sr. het originele recept op basis van zorgvuldig gekozen natuurlijke ingrediënten. Vandaag zet het familiebedrijf zijn verhaal verder met evenveel vakmanschap.
Mét of zonder koffie
Koffie en Lotus® Biscoff® vullen elkaar aan. Ze boosten elkaars smaak en vormen zo het perfecte duo. Maar de koekjes voelen zich ook prima in een lekker dessert of gewoon als tussendoortje.
The one and only
De unieke smaak en verrassende knapperigheid van het Lotus® Biscoff® koekje komen van de vakkundig gecontroleerde karamellisatie tijdens het bakken.
Blijven innoveren
Ondanks het jarenlange bestaan van Lotus® Biscoff® blijven ze verder innoveren, dat bewijst onder andere het gevulde Lotus® Biscoff® koekje!
Dubbel plezier
De heerlijke, gevulde Lotus® Biscoff® bestaat uit twee krokante speculooskoekjes met daartussen een lekkere, smeuïge crème van vanille, speculoos of chocolade.
Over de gevulde Lotus® Biscoff® , dé attentie voor het Weekend van de klant!
Sinds 2020
De gevulde Lotus® Biscoff® werd in april 2020 gelanceerd in België, Frankrijk, het VK en de VS en is inmiddels beschikbaar in meer dan 25 landen.
24/7
Lotus Bakeries beschikt over twee gloednieuwe lijnen die de gevulde Lotus® Biscoff® 24/7 produceren.
Lekker voor iedereen
De gevulde Lotus® Biscoff® valt enorm in de smaak, vooral bij een jonger publiek en families met kinderen.
3 smaken
Je vindt de gevulde Lotus® Biscoff® in drie smaken: vanille, chocolade en speculooscrème, telkens in een handige verpakking met 15 koekjes.
Mmmm ... speculoos!
Voor het Weekend van de klant koos Lotus® Biscoff® voor de versie met speculooscrème, in een handige verpakking van vijf koekjes van 50 gram.
Bestel je attentie in campagneverpakking!
Vanaf nu kan je de attenties voor het Weekend van de klant op 30 september en 1 oktober 2023 bestellen bij je commerciële groep. Hou je brievenbus en mailbox dus in het oog.
Buurtsuper.be voert opnieuw een toffe campagne om de attentie te promoten bij jouw klanten, zodat die tijdens het Weekend van de klant zeker naar je buurtsuper komen.
En … hou je vast, want tijdens het Weekend van de klant trappen we ook onze verkiezing van ‘Buurtsuper van het jaar’ weer af. De attentie zal dus mooi verpakt zijn in de look-and-feel van die verkiezing én roept je klanten meteen op om voor jouw buurtsuper te stemmen.
Vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met Yannick Muls, via yannick.muls@buurtsuper.be of check het artikel hieronder!