‘Samen bouwen aan een superbuurt’ is de b2c-campagne waarmee Buurtsuper.be de troeven van de buurtsuper onder de aandacht brengt bij het grote publiek. In februari werd hun duurzame karakter belicht.
![](https://www.buurtsuper.be/media/cache/strip/uploads/media/63ef94f94d820/schermafbeelding-2023-02-17-om-15-18-16.png)
Samen bouwen aan een groene buurt’. Met die slogan wil Buurtsuper.be de aandacht vestigen op hoe milieubewust buurtsupers zijn. Om hun duurzame karakter letterlijk in de kijker te zetten, werden bij Spar Elewijt alle duurzame elementen bestickerd met een kleurrijk design van Niet Nu Laura. Zo kregen onder andere de laadpalen, het Bebat-inzamelpunt voor batterijen, de Fritobox en het aanbod lokale producten een mooi kleurrijk jasje.
Check de aftermovie en een fotoreportage hieronder!
Actueel
![Zomerse podcasts](https://www.buurtsuper.be/media/cache/440x250/uploads/media/668e51d70d693/shutterstock-2459270313.jpg)
AllesMAG, niets moet!
Zomerse podcasts
Lees artikel
![Hoe sexy is de buurtsuper op de arbeidsmarkt?](https://www.buurtsuper.be/media/cache/440x250/uploads/media/60ed4b5c24a3f/schermafbeelding-2021-07-13-om-10-13-50.jpg?originalExtension=png)
Winkelpersoneel vinden en binden in de toekomstige retail
Hoe sexy is de buurtsuper op de arbeidsmarkt?
Lees artikel
![Doe mee aan de fotowedstrijd!](https://www.buurtsuper.be/media/cache/440x250/uploads/media/668e4febdbc29/shutterstock-2432107017.jpg)