Michiel Masschelein en zijn echtgenote Annelies Himpens baten vier Carrefour Express winkels uit. Om de versafdeling van de winkel in Rekkem meer inhoud te geven, gaat Michiel een samenwerking aan met Croustico. Samen bouwen ze een ‘Croustico Sandwich Corner’. “Ik geloof in hun merk”, vertelt Michiel, “Toen ik mijn vorige broodjescorner uitbaatte onder eigen naam, vond ik het moeilijker om origineel uit de hoek te komen. We werkten reeds exclusief met de producten van Croustico omdat ik hun kwaliteit de beste op de markt vind. De stap naar een heuse ‘Croustico Corner’ was dus klein. Ik ben ervan overtuigd dat hun branding een gunstig effect zal hebben op onze verkoop.”
Michiel is zeer te spreken over de open communicatie die hij kon voeren met Croustico tijdens de remodeling. “We hadden zelf een concept voor ogen en hebben daar constructief naar toe kunnen werken.” “Een A tot Z aanpak is voor ons essentieel”, vertelt ook Jelle Quirynen, Brand & Shop Concept Manager Croustico. “Van planning en budgettering tot de volledige ombouw van de shop: door de nauwe samenwerking transformeerden we de bestaande broodjeshoek om tot dé ultieme versbeleving van belegde broodjes, wraps, panini, pizza’s, viennoiserie en meer.”
Lees het hele verhaal over de samenwerking tussen Michiel en Croustico in ons Super magazine of klik hier.