Je deelnamepakket al besteld?

1 min.

Super Team
Imagocampagne

In het najaar lanceert Buurtsuper.be een nationale campagne om de troeven van de buurtsupers uit te spelen. De hele maand september – en in aanloop naar het Weekend van de Klant – draait de campagne op volle toeren.

Via een uitgebreide online campagne leiden we meer dan 200.000 consumenten naar de campagnewebsite superbuurt.be. Met drie ludieke campagnebeelden waarin de buurtsuper vergeleken wordt met dé perfecte buur, trekken we de aandacht.

Die toffe beelden koppelen we aan de oproep om hun favoriete buurtsuper via www.superbuurt.be te bedanken. Deelnemers maken kans op één jaar gratis boodschappen. En de buurtsupers met de meeste bedankjes worden dé Super Teams van 2021.

Deelnamepakket

Heb jij het bestelformulier van jouw centrale ontvangen? Bestel dan nu je deelnamepakket(ten) met: 

•    Guylian zeevruchten in campagne-verpakking (120 doosjes met telkens drie zeevruchten);
•    een promotiepakket met drie affiches en 1500 krasloten;
•    NIEUW: personaliseerbaar digitaal materiaal met vier socialemedia-berichten, aanpasbare pdf’s van de campagnebeelden en een mail template.

De man achter onze imagocampagne

Gerelateerde artikels

Versmarkt goes digital
Eén jaar gratis boodschappen
Dé Buurtsupers van het jaar

Actueel

Voortaan slechts één test
Traditionele streekproducten
Op de fiets voor buurtsupers en speciaalzaken
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy