Bestel je deelnamepakket op tijd!

4 min.

Superbuurt
Buurtsuper v/h jaar
Weekend van de Klant

Heb jij je bestelformulier voor het Weekend van de klant en Buurtsuper van het jaar 2024 al ontvangen? Bestel je deelnamepakket op tijd! Zo ben jij zeker van je Tony’s Chocolonely melk-zeezout-karamel chocoladerepen om uit delen aan je klanten, surf je mee op de nationale Superbuurt-campagne én maak je kans op de titel Buurtsuper van het jaar 2024. 

De maand oktober staat weer volledig in het teken van de zelfstandige buurtsuper met het Weekend van de klant op 5 en 6 oktober 2024, de verkiezing van de Buurtsuper van het jaar én een grote Superbuurt-campagne.

Weekend van de klant

Dé attentie voor het Weekend van de klant in 2024? We kozen voor de Tony’s Chocolonely karamel-zeezout: Tony’s-melkchocolade gevuld met stevige stukjes karamel en een korreltje zeezout. Ooit een limited edition, maar wegens groot succes toegevoegd aan het vaste assortiment en momenteel dé topper in het aanbod van Tony’s! 

Buurtsuper van het jaar 2024

De attentie zal mooi verpakt worden in de look & feel van de verkiezing van Buurtsuper van het jaar 2024. In de maand oktober kan jij immers met je team stemmen - of bedankjes - ronselen voor jouw buurtsuper. Per groepering wint de buurtsuper die de meeste bedankjes kreeg van zijn klanten. Op de wikkel staat een oproep aan je klanten om jouw buurtsuper te bedanken (en dus een stem te geven) via de store locator op Superbuurt.be

Als Buurtsuper van het jaar 2024 ontvangt jouw team:

  • eeuwige roem én de nodige aandacht op alle Buurtsuper.be- en Superbuurt-kanalen,
  • een uitnodiging voor jou en jouw team voor een vip-feest in juni,
  • gepersonaliseerde chocolade voor jouw team en heel veel lekkers voor bij de koffie,
  • en bedankjes van je klanten die je nadien kan ontdekken via Superbuurt.be.

Waarom meedoen?

Meedoen met deze actie levert zowel jou als je klanten wat op.

1. Surf mee op de impact van de Superbuurt-campagne
Op maandag 30 september trappen we de Superbuurt-campagne af, een ruime mediacampagne waarmee we klanten oproepen om tijdens het Weekend van de klant boodschappen te gaan doen in hun favoriete buurtsuper. De campagne omvat:

  • een radiospot op Radio2 (en zusterzender BeneBene),
  • paginagrote advertenties in Het Nieuwsblad, De Standaard, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen en Billie
  • en leuke posts en filmpjes online die we delen op diverse websites en social media (en jij ook weer kan delen)!

2. Krijg toegang tot een online promotiepakket
Elke deelnemende buurtsuper ontvangt toegang tot een online promotiepakket. Met dit materiaal kan jij het Weekend van de klant in de kijker zetten en je klanten gedurende de hele maand oktober oproepen om jouw winkel te bedanken en een stem te geven voor de verkiezing van Buurtsuper van het jaar.

3. Geef je klanten een onweerstaanbare ‘call for action’
Op de wikkel van de Tony’s Chocolonely-repen staat een oproep aan je klanten om jouw buurtsuper te bedanken (en dus een stem te geven) via de store locator op Superbuurt.be.
 

EXTRA: Maak kans op een van de tien Tony Tastings in jouw winkel!

Bij de tien buurtsupers die de meeste bedankjes ontvangentussen 30 september en 6 oktober 2024 (tem het Weekend van de klant), organiseren we in de maand oktober een unieke Tony Tasting: een leuke Tony’s Chocolonely-beleving in jouw winkel met – hoe kan het ook anders – héél veel chocolade. Nog een gelegenheid om extra stemmen te ronselen bij je klanten, dus!

Wat zit er in voor je klanten?

Iedere klant die tijdens het Weekend van de klant bij je langskomt krijgt alvast een Tony’s Chocolonely-chocoladereep.

De klanten die stemmen maken bovendien ook kans op:

  • De hoofdprijs: een Tony’s Chocolonely-droomweekend in Amsterdam
  • 5 x één jaar gratis Tony's Chocolonely-chocolade
  • 15 x een Tony’s Chocolonely-pakket
  • 25 x maak je persoonlijke chocoladereep in de kleinste Tony’s Chocolonely-fabriek ter wereld in Amsterdam
Overtuigd? Bestellen dan maar!

Overtuigd? Bestellen dan maar!

Een pakket om deel te nemen aan het Weekend van de klant 2024 kost 92,40 euro (excl. btw) en bevat 105 repen Tony’s Chocolonely melk-zeezout-karamel (47 gram) in campagneverpakking.

Daarnaast krijgt elke deelnemende buurtsuper: 

  • toegang tot een online promotiepakket voor de verkiezing Buurtsuper van het jaar;
  • én wordt hij wordt opgenomen in de store locator op Superbuurt.be. 

Hoe bestellen? Geef jouw bestelling door via jouw contactpersoon binnen je commerciële groep (en via de juiste procedure) of via info@buurtsuper.be.

Geen flyer met meer info ontvangen via jouw commerciële groep? Contacteer ons dan via info@buurtsuper.be of download de flyer hieronder.

Mail ons via info@buurtsuper.be

Gerelateerde artikels

Surf mee op de grote Superbuurt-mediacampagne
Dit kunnen jouw team én jouw klanten winnen
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?

Actueel

Flavor Shop betrekt team bij elke aanwerving
"Kwaliteit in plaats van lage prijzen promoten"
UNIZO wil af van overdreven ontslagbescherming
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy