Amazon test slimme winkelwagen


Trends & innovaties

Het karretje heeft de naam Dash Cart, is uitgerust met een flatscreen en wordt later dit jaar bij de nieuwe supermarkt van Amazon in Los Angeles in gebruik genomen. Via sensoren worden gekochte producten die in de winkelwagens worden gelegd meteen geïdentificeerd. Klanten kunnen de winkel verlaten via een speciale rijstrook die de betaling automatisch verwerkt. De kar is ontworpen voor kleine tot middelgrote boodschappen.

Gerelateerde artikels

1 op 6 winkels verdwenen, aantal supermarkten blijft stijgen
Zo vind en bind je Generation Z
Het cv is passé

Anoniem rekruteren

Het cv is passé

5 min.

Actueel

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy