Dit jaar regende het tijdens het Weekend van de klant niet alleen koekjes van Jules Destrooper, maar ook bedankjes voor de vele teams die zich elke dag met hart en ziel inzetten.

Van 29 september tot en met 12 oktober – de week vóór en de week ná het Weekend van de Klant – loopt er een brede mediacampagne die klanten aanspoort om boodschappen te doen in hun favoriete buurtsuper en via superbuurt.be een bedankje achter te laten.
Tijdens het Weekend van de klant werden er maar liefst 638.250 attenties in campagneverpakking – met vier Jules Destrooper Crisp ’n Creamkoekjes – uitgedeeld. Bij het achterlaten van hun online bedankje konden klanten mooie prijzen winnen: van (héél veel) koekjes tot een ballonvaart!
Winkelkarretje aanhangen
Waarom een Superbuurt-campagne elk jaar opnieuw nodig is? Steven Hertsens van Alvo Laarne is duidelijk: “Dit soort initiatieven zijn voor ons perfect om ons eigen (winkel)karretje aan te hangen als buurtsuper. Iets organiseren op eigen houtje is niet altijd evident. Daarom nemen we al jaren deel aan de toffe acties, die toch ook nationaal heel wat ruchtbaarheid krijgen.”
Volgens Steven triggeren de acties van Buurtsuper.be klanten om langs te gaan in hun favoriete buurtsuper. En dat voelen ze. “Het Weekend van de klant is heel goed geweest dit jaar, misschien zelfs een van de betere weekenden van het volledige jaar. Zulke acties brengen ook altijd een typische, leuke sfeer met zich mee. Dat voel je in de hele winkel.”
Ook onze Superbuurt-mascotte was van de partij om zowel klanten als medewerkers van Alvo Laarne te bedanken!

Ga nog voor de bedankjes!
Het Weekend van de klant mag dan wel voorbij zijn, onze Superbuurt-campagne loopt nog tot en met zondag 12 oktober. Via online video’s en sociale media roepen we klanten nog op om een bedankje achter te laten voor hun favoriete buurtsuper via Superbuurt.be. Een hart onder de riem voor jou en je team, én je klanten maken kans op prachtige prijzen.
Dus: blijf klanten motiveren om hun bedankje achter te laten. Een opsteker voor jou en je team, en wie weet winnen je klanten een van de mooie prijzen van Jules Destrooper: een overvloed aan koekjes of zelfs een unieke ballonvaart voor 8 personen.
Extra tip: elke deelnemende winkel heeft een persoonlijke URL waar alle bedankjes verzameld staan. Zo kan je die warme boodschappen op elk moment lezen, delen en met je team vieren.
Actueel

Weekend van de klant
640.000 keer bedankt!
Lees artikel

Simba, Nala en Pumba
De ‘leeuwenkoning’ achter de Delhaizes van Kim en Tom Van Oncen
Lees artikel
