Verkozen ‘Super Teams’ benadrukken stijgend belang van winkelpersoneel
Door het stijgend aandeel van online shoppen stelt de fysieke winkel zijn toekomstige rol steeds meer in vraag. Iedereen is het erover eens dat vooral de winkelbeleving en het persoonlijk onthaal in de toekomst het verschil moet maken. Om die reden wil Buurtsuper.be, de UNIZO organisatie van de zelfstandige supermarkten, zowel werkgevers als werknemers sensibiliseren over het stijgend belang van gemotiveerd en betrokken personeel. Tijdens de imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ konden 100.000 bezoekers van de website www.superbuurt.be, naar aanleiding van de ‘Dag van de Klant’, stemmen op hun favoriete supermarkt(team).
De 6 buurtsupermarkten, één per enseigne, met de meeste stemmen mogen zich voortaan ‘Super Team’ noemen:
Albert Heijn Peeters Govers uit Oud-Turnhout
Alvo Obelix van Dentergem
Carrefour Market van Bocholt
Proxy Delhaize Rive Gauche Charleroi
Spar Colruyt Group van Lichtaart
Spar Express, aangesloten bij Lambrechts, uit Hoeselt
De zes kregen tijdens het Buurtsuperfeest elk een prachtige teamfoto overhandigd, deze krijgt een mooi plaatsje in hun winkel. Elk personeelslid werd ook beloond voor hun inzet met een Bongo-bon.
Bedankt aan de aanwezigen om er een super avond van te maken!
Een uitgebreid fotoverslag van het Buurtsuperfeest van 2018 vind je hier.