Verkoop streekbieren verdrievoudigd

2 min.

Productnieuws
Trends & innovaties
Trots op die van ons

Sinds enkele jaren stijgt de verkoop van streekbieren bij Delhaize jaarlijks met 25%. Deze tendens is deels te verklaren door de kwaliteit van het gamma streekbieren van de supermarktketen, die elk jaar nieuwe producten aan haar assortiment blijft toevoegen, maar ook door de groeiende belangstelling van de klanten voor de geschiedenis van de brouwerijen. De stijging van dit assortiment gaat gepaard met een lichte daling in het pilsassortiment.

Sinds het begin van de COVID-19-pandemie stelt Delhaize ook vast dat de mensen vaker teruggrijpen naar lokale en Belgische producten. Lokale producten consumeren helpt de kleinere brouwerijen en compenseert het inkomensverlies door de tijdelijke sluiting van de horeca.

Gerelateerde artikels

JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.
Oddlygood® lanceert glutenvrije Dreamy Desserts
Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.

Actueel

Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van bookU
Vanaf 2025 verplichting om zonnepanelen te plaatsen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy