Spar wil af van oud imago


Spar start deze zomer met een reclamecampagne, waarmee de supermarktketen beweert te staan voor gemak en snelheid. Spar zet hierbij in op een generatie die ‘vooruit wil’. De winkels zijn volgens de retailer zo ingedeeld dat de klant op ieder moment van de dag het juiste aanbod vindt. “Spar groeit”, stelt commercieel directeur Susanne Kroon. “Niet alleen in aantal winkels, maar ook in uitstraling, assortiment, kwaliteit en service. En dat mag in heel Nederland gezien worden.”

Dit jaar werd volgens de Express-formule van Spar de honderdste winkel bij een tankstation geopend. Ook heeft de supermarktketen ruim vijftig city-winkels in ons land. De supermarktketen zet met zijn winkels bij universiteiten in op gezondheid en het tegengaan van verspilling.

Lees hier het persbericht van Spar hierover. 

Bron: RetailNews.nl 

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy