Spar blaast huismerk nieuw leven in


Het vernieuwde Spar-merk komt er voor de verse producten, waaronder bereide maaltijden, groenten en fruit, vis, zuivel en eieren, brood, kaas en charcuterie. Bestaande referenties zullen geleidelijk aan een nieuwe verpakking krijgen en het assortiment wordt ook uitgebreid met nieuwe producten. Op termijn zal het Spar-merk zowat 600 referenties tellen. De huismerkverpakkingen zijn heel eenduidig opgebouwd, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn in de rayon. Ook het bekende Spar-logo komt systematisch op dezelfde plaats terug, zodat de klant meteen door heeft dat het om een huismerk gaat.

Gerelateerde artikels

Buurtsuper Podcast 'Lokale betrokkenheid'
Een portie lef, lokaal en liefde voor ’t vak: dit is Studio Smaak
Delhaize Oudenaarde

Winkelopening

Delhaize Oudenaarde

2 min.

Actueel

Buurtsuper Podcast 'Lokale betrokkenheid'
Een portie lef, lokaal en liefde voor ’t vak: dit is Studio Smaak
Delhaize Oudenaarde

Winkelopening

Delhaize Oudenaarde

2 min.
cover-van-supermag-juni2025-hr.jpg

Super
MAG 3

SuperMAG nr. 3
Juni 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy