‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Charlier-Brabo Group


De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

CHARLIER-BRABO GROUP (ELVEA)
"Voor Elvea is het geheime ingrediënt dankbaarheid. Dankbaarheid naar de natuur, naar onze tomatenboeren, dankbaarheid naar de consument en last but not least, naar onze commerciële partners en in het bijzonder naar de zelfstandige winkeluitbaters voor hun dagdagelijkse inzet.

Charlier-Brabo Group verzorgt enkele artikels in het E-zine en levert 10 pakketten met Elvea producten, 5 waardebonnen t.w.v. € 50 voor restaurant Pepe’s (aangeboden door Elvea), 5 familie dagtickets voor Plopsa De Panne (aangeboden door Elvea), 5 familie dagtickets voor Plopsa Coo (aangeboden door Elvea) voor de Super Jackpot. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

 

 

 

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy