‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Charlier-Brabo Group
De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!
Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:
CHARLIER-BRABO GROUP (ELVEA)
"Voor Elvea is het geheime ingrediënt dankbaarheid. Dankbaarheid naar de natuur, naar onze tomatenboeren, dankbaarheid naar de consument en last but not least, naar onze commerciële partners en in het bijzonder naar de zelfstandige winkeluitbaters voor hun dagdagelijkse inzet.
Charlier-Brabo Group verzorgt enkele artikels in het E-zine en levert 10 pakketten met Elvea producten, 5 waardebonnen t.w.v. € 50 voor restaurant Pepe’s (aangeboden door Elvea), 5 familie dagtickets voor Plopsa De Panne (aangeboden door Elvea), 5 familie dagtickets voor Plopsa Coo (aangeboden door Elvea) voor de Super Jackpot.
Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne!