'Samen bouwen aan een superbuurt': Ijsboerke gaat voor 'Plezier van hier'


De reden waarom Ijsboerke deelneemt als corporate partner aan deze imagocampagne, en zo ook het 'Weekend van de Klant' ondersteunt:

IJsboerke werkt graag met Buurtsuper omwille van het enthousiasme en de betrokkenheid van de winkeluitbaters ten opzichte van de eindklanten. Doordat zij heel dicht bij de consument staan kunnen zij ook gemakkelijk extra informatie over onze producten overbrengen naar hun klanten. Met het heerlijke roomijs van Ijsboerke beleef je immers altijd Plezier van Hier! Sinds 1935 waakt Iijsboerke met trots over de kwaliteit van uw romig ijsdessert! Iijsboerke produceert schepijs, cornets, roomijstaarten en individuele desserten voor groot en klein; ook Light- en Soja-ijs vind je terug in ons gamma.

Ijsboerke stelt via de website www.superbuurt.be - online tijdens de imagocampagne vanaf begin september - e-coupons voor drie producten ter beschikking die door consumenten geprint kunnen worden en zo geïnd in de supermarkt.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy