Samen bouwen aan een superbuurt': Essity wil consument in de watten leggen


De reden waarom Essity deelneemt als corporate partner aan deze imagocampagne, en zo ook het 'Weekend van de Klant' ondersteunt:

“Essity ontwikkelt, produceert en verkoopt diverse producten en oplossingen binnen de bedrijfssegmenten Personal Care, Consumer Tissue en Professional Hygiene. Als bedrijf is Essity toegewijd om via toonaangevende hygiëne- en gezondheidsoplossingen het welzijn te verbeteren van de consument. Daar het ook gaat om producten en diensten waarmee de consument dagdagelijks in contact komt. Deelname aan de imagocampagne is tweeledig. Namelijk, meer zichtbaarheid en bekendheid creëren alsook de consument laten kennismaken en in de watten leggen met onze producten en diensten”.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy