'Samen bouwen aan een superbuurt': duurzaam Coca-Cola onderneemt actie
De reden waarom Coca-Cola deelneemt als corporate partner aan deze imagocampagne, en zo ook het 'Weekend van de Klant' ondersteunt is de volgende:
Duurzaam ondernemen staat centraal bij Coca-Cola en de afgelopen jaren werd er op dit vlak al heel wat vooruitgang geboekt. Eind 2017 lanceerde de drankenproducent haar nieuw Actieplan voor Duurzaamheid waarbij dranken, verpakkingen en de samenleving, maar ook water, energie en de waardeketen centraal staan. Samen met partners wil Coca-Cola concrete acties ondernemen. Voor de mensen. Voor de planeet. Daarom wil het actief haar steentje bijdragen in de campagne “Samen bouwen aan een superbuurt” van Buurtsuper.be.
Coca-Cola stelt via de website www.superbuurt.be - online tijdens de imagocampagne vanaf begin september - e-coupons voor drie producten ter beschikking die door consumenten geprint kunnen worden en zo geïnd in de supermarkt. Altijd een succes!
Coca-Cola zet ook in september zijn schouders onder de opruimacties in samenwerking met Buurtsuper.be, Mooimakers, en Renewi.