"Samen bouwen aan een superbuurt" benadrukt vooral maatschappelijke toegevoegde waarde van buurtsuper


Op onze campagne website www.superbuurt.be werden meer dan 80.000 bezoeken geregistreerd! Bedoeling van onze imagocampagne, die in september voorafging aan het ‘Weekend van de Klant’, is om vooral de specifieke troeven van de buurtsuper te benadrukken. Zelfstandige ondernemers hebben van nature uit een aantal troeven die in stijgende mate geapprecieerd worden door consumenten: nabijheid, authenticiteit, lokale betrokkenheid,… Hoe meer de consument wordt geconfronteerd met een uniform, geglobaliseerd en gedigitaliseerd winkelaanbod, hoe meer dat ze de inbreng van een familiaal bedrijf naar waarde zullen inschatten. Het is de missie van Buurtsuper.be om samen met de zelfstandige supermarktuitbaters deze boodschap nog sterker te kunnen uitdragen. Hopelijk bouwt u als zelfstandige supermarktuitbater mee aan deze missie! info@buurtsuper.be

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy