Rob Vanoudenhoven gezicht van imagocampagne buurtsupermarkten


Buurtsuper.be organiseert samen met de commerciële groepen de imagocampagne “Samen bouwen aan een superbuurt”. Bedoeling is om de economische en maatschappelijke meerwaarde van de buurtsuper bij het ruime publiek te promoten. De campagne start begin september met de lancering van een speciale website die werd ontwikkeld door HIGHCOBOX. Meer dan 1 miljoen gezinnen worden persoonlijk gemaild en banners op populaire websites lokken minstens 100.000 bezoekers naar www.dagvandebuurtsuper.be en finaal naar de deelnemende buurtsupers. De bekende Vlaming Rob Vanoudenhoven speelt gastheer op de website en gidst de bezoeker door de verschillende onderdelen van de website met leuke wedstrijden, prijzen, interessante artikels en uiteraard de storelocator waarmee de bezoekers de deelnemende buurtsupermarkten kunnen lokaliseren. De deelnemende supermarkten ontvangen einde augustus – begin september hun pakket met winkelaffiches, flyers en uiteraard de attenties voor de ‘Dag’ zelf op zaterdag 24 september (natuurboterwafels van Jules Destrooper).

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy