Retail in oorlog


De geschiedenis van retail, de onverbiddelijke status quo in de vorm van een slagveld met winnaars en verliezers, én wat er allemaal op ons afkomt. Retail in oorlog is een wake up call voor veel ondernemers. Een helder overzicht van nieuwe technologieën, samenwerkingsmodellen en processen die naadloos aansluiten op de nieuwe baas: de consument. Hoe kies je de juiste partners en distributiemodellen uit alles wat crossborder in multi-en omnichannel te bieden heeft?

 Quote Luc Ardies, directeur Unizo – Buurtsuper.be

Zelfstandige handelaars moeten omnichannel zijn om te overleven. Maar ze mogen niet de fout maken om dit alleen te willen aanpakken. Verticale samenwerking over de hele keten biedt elke schakel de kans om zijn specifieke troeven voldoende uit te spelen in de omnichannel strijd van de komende decennia.”


Het boek Retail in oorlog is gisteren live gegaan op de website van de boekdrukker, vind je hier.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy