Ondernemersvertrouwen voedingshandel neemt toe


Het handelsklimaat versomberde meer specifiek in de handel in textielartikelen en, voor de derde opeenvolgende maand, ook in de handel in elektrische en elektronische toestellen. Daartegenover werd de positieve lijn van de voorgaande maand doorgetrokken in de distributie van personenwagens en de handel in voedingsmiddelen. Voorts boekten ook de handel in meubelen en de handel in schoenen een vooruitgang, respectievelijk na een stabilisatie en een verzwakking de vorige maand.

Voor het volledige rapport, klik hier

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy