Onafhankelijk marktonderzoek bewijst: "Super magazine best gelezen magazine bij buurtsuperuitbaters"
Maar nu bevestigt ook onafhankelijk marktonderzoek* naar het leesgedrag van buurtsupers dit:
- 91% van de ondervraagde buurtsupers leest het Super magazine.
- 82% leest effectief ‘de meeste’ of ‘minstens sommige’ artikels.
- 86% vindt het magazine dan ook 'goed tot zeer goed'.
Ook online scoort Super magazine heel wat beter dan andere professionele media:
- 69% leest onze wekelijkse nieuwsbrief en 70% leest ‘de meeste van de berichten’ aandachtig.
- De nieuwsbrief krijgt een tevredenheidscore van 100%!
- Ongeveer 2/3 consulteert onze website en iets minder dan 1/3 volgt Buurtsuper.bevia Facebook.
* Onderzoek van het onafhankelijk marktonderzoekbureau Marketing Development
Wilt u meer weten of adverteren in ons Super magazine? Neem dan vrijblijvend contact op met Valere Vangeel via valere@e-ditions.be