Nieuw bij Colruyt Group: 1 klantenkaart voor 9 winkelformules en webshops
“Met deze unieke service willen we het leven van onze klanten vergemakkelijken en hen vooral eenvoud bieden in een samenleving die al complex genoeg is”, licht COO Frans Colruyt toe. “Wie met Xtra winkelt in de 9 deelnemende winkels en webshops van Colruyt Group, geniet namelijk automatisch en onmiddellijk van de voordelen die op dat moment in die specifieke winkel of webshop lopen. Alle kortingen staan duidelijk op het kasticket vermeld. Eenvoud en transparantie zijn dus troef.”
Alle winkels en webshops van Colruyt Group hebben hun eigen promoties en aanbiedingen, en om het de klant extra makkelijk te maken, zal hij met Xtra automatisch en onmiddellijk recht hebben op de respectieve voordelen bij elke formule. Met de lancering van Xtra wil de groep zijn klanten beter leren kennen en informatie, voordelen en aanbod van producten en diensten nog beter op hun wensen afstemmen.
De nieuwe kaart wordt vanaf 4 april thuisbezorgd bij 3.700.000 klanten in België en Luxemburg en vervangt de bestaande klantenkaarten van Colruyt, OKay, Bio-Planet en Dreambaby. Overstappen is de eenvoud zelf; de betrokken klant kan de kaart meteen gebruiken na ontvangst.