Monizze wil markt van elektronische maaltijdcheques doen groeien
Monizze, Belgisch uitgever van onder meer elektronische maaltijdcheques en een derde speler naast Sodexo en Edenred, heeft op dit moment een marktaandeel van 10%. Deze jonge, Belgische voorziet momenteel al 13.500 bedrijven, goed voor 200.000 werknemers, van elektronische maaltijdcheques. Het profiel van de bedrijven die kiezen voor Monizze zijn in hoofdzaak KMO’s. Ten opzichte van Sodexo en Edenred mikt Monizze op een prijsvoordeel. Monizzes ambitie voor de komende jaren is een marktaandeel van 15 à 20%. Dit willen ze doen, niet zozeer door marktaandeel van Sodexo en Edenred of te snoepen, maar wel door de markt te laten groeien.
Actueel

Bestel je attenties!
"Samen een statement maken tijdens het Weekend van de Klant"
Lees artikel

Even buurten
De liefde voor het vak als rode draad voor retailondernemers
Lees artikel
