Monizze wil markt van elektronische maaltijdcheques doen groeien


Monizze, Belgisch uitgever van onder meer elektronische maaltijdcheques en een derde speler naast Sodexo en Edenred, heeft op dit moment een marktaandeel van 10%. Deze jonge, Belgische voorziet momenteel al 13.500 bedrijven, goed voor 200.000 werknemers, van elektronische maaltijdcheques. Het profiel van de bedrijven die kiezen voor Monizze zijn in hoofdzaak KMO’s. Ten opzichte van Sodexo en Edenred mikt Monizze op een prijsvoordeel. Monizzes ambitie voor de komende jaren is een marktaandeel van 15 à 20%. Dit willen ze doen, niet zozeer door marktaandeel van Sodexo en Edenred of te snoepen, maar wel door de markt te laten groeien.

Gerelateerde artikels

Nieuwe regering zal geen vleestaks invoeren
Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Drie podcasts over lokale voeding

Actueel

Nieuwe regering zal geen vleestaks invoeren
Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Drie podcasts over lokale voeding
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy