Monizze wil markt van elektronische maaltijdcheques doen groeien


Monizze, Belgisch uitgever van onder meer elektronische maaltijdcheques en een derde speler naast Sodexo en Edenred, heeft op dit moment een marktaandeel van 10%. Deze jonge, Belgische voorziet momenteel al 13.500 bedrijven, goed voor 200.000 werknemers, van elektronische maaltijdcheques. Het profiel van de bedrijven die kiezen voor Monizze zijn in hoofdzaak KMO’s. Ten opzichte van Sodexo en Edenred mikt Monizze op een prijsvoordeel. Monizzes ambitie voor de komende jaren is een marktaandeel van 15 à 20%. Dit willen ze doen, niet zozeer door marktaandeel van Sodexo en Edenred of te snoepen, maar wel door de markt te laten groeien.

Gerelateerde artikels

"Samen een statement maken tijdens het Weekend van de Klant"
De liefde voor het vak als rode draad voor retailondernemers
Buurtsuper.be pleit voor meer doelgericht arbeidsmarktbeleid

Actueel

"Samen een statement maken tijdens het Weekend van de Klant"
De liefde voor het vak als rode draad voor retailondernemers
Buurtsuper.be pleit voor meer doelgericht arbeidsmarktbeleid
cover-supermag-april25-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy