De Lekker van bij ons-week is gestart!

2 min.

Trots op die van ons

Van 15 tot 21 september zetten we de schijnwerpers op producten van eigen bodem. Dé kans om jouw lokale aanbod extra onder de aandacht te brengen en mee te liften op een brede mediacampagne.

Lekker van bij ons-week

Tijdens deze eerste editie roept VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, iedereen op om het winkelmandje te vullen met lokale groenten, fruit, vlees, aardappelen, kazen … Voor buurtsupers en verswinkels is dit het ideale moment om klanten te laten ontdekken hoe lekker, gevarieerd en kwaliteitsvol voeding van hier is.

Brede mediacampagne

VLAM ondersteunt de actie met een opvallende campagne via radio, online en sociale media. Nog tot en met 19 september hoor je dagelijks spots op Qmusic en JOE fm. Zo krijgt lokale voeding extra zichtbaarheid en worden consumenten aangemoedigd om bij jou langs te komen.

Doe mee!

Doe mee!

Maak de Lekker van bij ons-week ook zichtbaar in jouw winkel.

Gebruik affiches, video’s en beelden in je zaak of op sociale media en inspireer je klanten om te kiezen voor lokaal. Alle materialen vind je hier. Deel zeker jouw acties met #Lekkervanbijons en laat zien hoe jij lokale voeding in de kijker zet.

Meer info over de Lekker van bij ons-week

Gerelateerde artikels

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Aardappel blijft nummer  één
Slager en groentewinkel slaan handen in elkaar

Actueel

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Supermarkt zet incassobureau in
De juiste motivatie als brandstof voor je medewerkers
cover-van-supermag-okt25-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • PMO, partner in Personeel- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy