IJSBOERKE en FAVV steunen imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’


IJSBOERKE ondersteunt net zoals vorig jaar de imagocampagne 'Samen bouwen aan een superbuurt'. IJSBOERKE zal op www.superbuurt.be drie digitale kortingsbons publiceren.

Consumenten kunnen bovendien, bij hun bezoek aan onze website, meedoen aan de digitale ‘Winkelkarquiz’ en aankoopbons van 250 Euro winnen. Voor het inruilen van de kortings- en aankoopbons kan de bezoeker via de Store Locator op de website de deelnemende buurtsupermarkten uit hun regio opzoeken.

FAVV zal via www.superbuurt.be tips geven over hoe de consument zelf kan waken over de voedselveiligheid van hun aangekochte voedingsproducten.  De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ start begin september met persoonlijke e-mails naar 2,5 miljoen gezinnen; mikt op 10 miljoen views op populaire banners en 1 miljoen facebook adviews die allen moeten leiden naar 150.000 bezoeken op www.superbuurt.be (website in ontwikkeling).

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy