Met de slogan “Hoogstraten Aardbeien… dan is ’t goe!” wordt de marketingcampagne van Hoogstraten officieel afgetrapt. Deze week - van 5 tot en met 11 mei 2025 - vindt dan ook de Week van Hoogstraten plaats. Horen, zien en beleven, dat is het motto van de campagne. Een week lang zal Hoogstraten Aardbeien centraal staan in het leven van elke Belgische consument.
Van 5 tot 11 mei 2025 viert Coöperatie Hoogstraten de onweerstaanbare smaak van haar aardbeien met een bruisende campagne. Onder de slogan “Hoogstraten Aardbeien… dan is ’t goe!” worden consumenten ondergedompeld in een totaalbeleving vol proeven, ontdekken en verbinden. Hoogstraten pakt uit met opvallende acties in het straatbeeld, op radio en online, én lanceert een exclusieve “limited edition” verpakking met QR-code, waarmee consumenten rechtstreeks toegang krijgen tot het verhaal achter de aardbei.
Tijdens de Week van Hoogstraten trekt een unieke vendingmachine door zes Vlaamse steden (Gent, Hasselt, Brugge, Antwerpen, Leuven en Sint-Niklaas) om duizenden mensen te verrassen met verse aardbeien en een onvergetelijke ervaring. De campagne zet niet alleen het product centraal, maar ook de duurzame verpakking, de passie van de telers en de korte keten. Wie zijn Polaroidfoto van de actie deelt op sociale media, maakt bovendien kans op een overnachting in de zomerse Hoogstraten Aardbeien Glamping.
Waar vind je de vendingmachine deze week?
Actueel
Laat je klanten proeven van groenten en fruit met een verhaal
Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Lees artikel
Winkeldiefstal kost vanaf volgend jaar 181 euro
Supermarkt zet incassobureau in
Lees artikel