Flandria Elite voortaan in houtlook


Productnieuws

Vanaf september krijgen alle verpakkingen van Elite een grondige make-over. De gekende smaakvolle trostomaat uit het Flandria-gamma zal voortaan gepresenteerd worden in een houtlook. De lichte kleuren contrasteren mooi met de typische felrode kleur en de donkergroene kroon van deze tomaat. Het gerestylede labeltje zal ervoor zorgen dat de Elite nog meer in het oog springt in uw rayon.

De nieuwe stijl sluit mooi aan bij de keuze van de Elite-telers om deze authentieke tomaat te kweken volgens tradities. Op de nieuwe doos en kistenkaart wordt dit element duidelijk in de kijker gezet door een opvallend brandmerk met de slogan ‘guaranteed authentic taste’. Dit najaar zullen de huidige dozen worden opgebruikt. Vanaf 2016 zullen de nieuwe dozen beschikbaar zijn.  Ook de andere Flandria-tomatensegmenten zullen vanaf 2016 in een nieuw jasje worden gestoken.

Gerelateerde artikels

Gekozen Product/Huismerk van het Jaar 2022
Week van het Witloof

1 - 7 februari

Week van het Witloof

3 min.
Nieuw: Bananenbrood

Crelem Bakeries

Nieuw: Bananenbrood

2 min.

Actueel

Nieuwe Carrefour Express in Evere en Sint-Pieters-Woluwe
Chaudfontaine helpt Chaudfontaine
Buurtsuper.be over de verkoop van Superpost (Alvo) aan Jumbo
cover.jpg

Super
MAG 5

SuperMAG nr. 5
December 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy