Flandria Elite voortaan in houtlook


Productnieuws

Vanaf september krijgen alle verpakkingen van Elite een grondige make-over. De gekende smaakvolle trostomaat uit het Flandria-gamma zal voortaan gepresenteerd worden in een houtlook. De lichte kleuren contrasteren mooi met de typische felrode kleur en de donkergroene kroon van deze tomaat. Het gerestylede labeltje zal ervoor zorgen dat de Elite nog meer in het oog springt in uw rayon.

De nieuwe stijl sluit mooi aan bij de keuze van de Elite-telers om deze authentieke tomaat te kweken volgens tradities. Op de nieuwe doos en kistenkaart wordt dit element duidelijk in de kijker gezet door een opvallend brandmerk met de slogan ‘guaranteed authentic taste’. Dit najaar zullen de huidige dozen worden opgebruikt. Vanaf 2016 zullen de nieuwe dozen beschikbaar zijn.  Ook de andere Flandria-tomatensegmenten zullen vanaf 2016 in een nieuw jasje worden gestoken.

Gerelateerde artikels

Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.
Cacaoprijzen stijgen, maar niet alle lokale chocoladeproducenten voelen dat
Boost je gezondheid en energie met de kiwi’s van Zespri

Actueel

Ballonvaart van Jules Destrooper voor twee klanten en hun gezin
Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.
Albert Heijn Diest

Winkelopening

Albert Heijn Diest

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy