'Echte momenten', nieuwe campagne van Ricard


Productnieuws

Sinds 26 juni, kan u de nieuwe campagne van Ricard ontdekken met de slogan « echte momenten ». De kern van deze campagne is een nieuwe tv spot en enkele affiches « Like en live », « Share meer dan een post ». Op elke affiche zijn jonge volwassenen te zien die elkaar opzoeken door middel van een app op een smartphone. Uiteindelijk ontmoeten ze elkaar op het strand, op een terrasje of tijdens een pick nick, waar ze een echt moment delen met vrienden en een glas Ricard in de hand.

Ontdek hier de spot.

Gerelateerde artikels

Bloody Berry: nieuw fruitbier van Mort Subite
63% van voedingsbedrijven zet in op 'new food'
Fruitsiropen in kartonverpakkingen

Actueel

120 jaar ambachtelijk snoep van de bovenste plank
1/5 jongeren werkt deeltijds
Gentse Jumbo verloot een minuut gratis winkelen
cover-supermag-april25-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy