'Echte momenten', nieuwe campagne van Ricard


Productnieuws

Sinds 26 juni, kan u de nieuwe campagne van Ricard ontdekken met de slogan « echte momenten ». De kern van deze campagne is een nieuwe tv spot en enkele affiches « Like en live », « Share meer dan een post ». Op elke affiche zijn jonge volwassenen te zien die elkaar opzoeken door middel van een app op een smartphone. Uiteindelijk ontmoeten ze elkaar op het strand, op een terrasje of tijdens een pick nick, waar ze een echt moment delen met vrienden en een glas Ricard in de hand.

Ontdek hier de spot.

Gerelateerde artikels

JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.
Oddlygood® lanceert glutenvrije Dreamy Desserts
Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.

Actueel

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy