'Echte momenten', nieuwe campagne van Ricard


Productnieuws

Sinds 26 juni, kan u de nieuwe campagne van Ricard ontdekken met de slogan « echte momenten ». De kern van deze campagne is een nieuwe tv spot en enkele affiches « Like en live », « Share meer dan een post ». Op elke affiche zijn jonge volwassenen te zien die elkaar opzoeken door middel van een app op een smartphone. Uiteindelijk ontmoeten ze elkaar op het strand, op een terrasje of tijdens een pick nick, waar ze een echt moment delen met vrienden en een glas Ricard in de hand.

Ontdek hier de spot.

Gerelateerde artikels

Vier Vlaamse traditionele streekproducten erkend
Gratis studiotijd voor jouw klanten
Van soep tot dessert: vers, artisanaal én lekker

Actueel

Aldi experimenteert met winkel zonder kassa
Vier Vlaamse traditionele streekproducten erkend
Mondmaskers in werkplaats: nog altijd verplicht?
SuperMAG juni 2021

Super
MAG 3

SuperMAG nr. 3
Juni 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy