Dit was de Dag Van De Klant 2015
De nieuwe format voor de 'Dag van de Buurtsuper' was een imagocampagne waarin we sterk hebben gefocust op het onderscheidend vermogen van de zelfstandig buurtsuper. Een tweede doelstelling van deze format was het 'wij-gevoel' onder de zelfstandige uitbaters van een buurtsuper versterken. Tenslotte wilden we vooral de klanten bedanken voor hun cruciale rol in het succes van de zelfstandige buurtsuper en dit met de attentie, de kortingsbonnen, een e-magazine en tenslotte ook de Dag van de Buurtsuper-Jackpot waar elke consument kon in meespelen.
Dit opzet kan vandaag, een tiental dagen na de Dag geslaagd worden genoemd. De belangrijkste resultaten op een rij:
- 100.000+ pageviews op www.dagvandebuurtsuper.be en www.lesupermarcheduquartier.be
- 300.000+ attenties uitgedeeld over heel België
- 10.000+ spins op de jackpot waar o.a. 3 BMW E-bikes werden verdeeld
- 1.250.000 mails naar consumenten (zoals beschreven in dit nieuwsbericht)