Dit was de Dag Van De Klant 2015


De nieuwe format voor de 'Dag van de Buurtsuper' was een imagocampagne waarin we sterk hebben gefocust op het onderscheidend vermogen van de zelfstandig buurtsuper. Een tweede doelstelling van deze format was het 'wij-gevoel' onder de zelfstandige uitbaters van een buurtsuper versterken. Tenslotte wilden we vooral de klanten bedanken voor hun cruciale rol in het succes van de zelfstandige buurtsuper en dit met de attentie, de kortingsbonnen, een e-magazine en tenslotte ook de Dag van de Buurtsuper-Jackpot waar elke consument kon in meespelen.

Dit opzet kan vandaag, een tiental dagen na de Dag geslaagd worden genoemd. De belangrijkste resultaten op een rij:

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy