Dit was Dag van de Klant 2016


1.000 deelnemende buurtsupers en 400.000 pakketjes boterwafels uitgedeeld aan 400.000 gelukkige klanten van alle leeftijden: dit was, in een notendop de Dag van de Klant 2016. Een dag die eigenlijk liep over een hele maand en waarin de focus lag op de troeven van de buurtsuper. En die actie is niet onopgemerkt is voorbij gegaan, want 1 miljoen mails en 10 miljoen bannerviews leidden tot… 138.184 pageviews en 39.145 bezoekers op de website www.dagvandebuurtsuper.be, waar meer dan 7.000 bezoekers hebben deelgenomen aan de ‘Winkelkarquiz’ en ook hun meest geliefde buurtsuperteam naar de top hebben gestemd. In totaal werden ook 4.336 e-coupons geprint. Tenslotte lieten 500 bezoekers op www.dagvandebuurtsuper.be een leuke boodschap na voor hun favoriete buurtsuper.

Klik hier voor een impressie van onze imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’

Gerelateerde artikels

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Supermarkt zet incassobureau in
De juiste motivatie als brandstof voor je medewerkers

Actueel

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Supermarkt zet incassobureau in
De juiste motivatie als brandstof voor je medewerkers
cover-van-supermag-okt25-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • PMO, partner in Personeel- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy