‘Dag van de Klant’ wordt promotiemaand voor de Buurtsuper


Gedurende de hele maand september zal op onze speciale website www.dagvandebuurtsuper.be de aandacht in de eerste plaats naar de buurtsuper zelf uitgaan. Vooral zijn lokale en maatschappelijke meerwaarde worden in de kijker geplaatst. Het centrale thema wordt dan ook ‘Samen bouwen aan een superbuurt’. Uiteraard vergeten we ook de klanten niet: op de finaledag, zaterdag 24 september 2016, ontvangen ze van hun buurtsuper een symbolische en vooral lekkere attentie om de speciale en persoonlijke relatie te benadrukken.

Samen bouwen aan een superbuurt! Buurtsupers spelen op lokaal vlak een maatschappelijke rol van formaat. De zelfstandige supermarktuitbater en zijn personeel kennen hun klanten niet zelden bij naam. In tijden waar iedereen de mond vol heeft van de onpersoonlijke e-commerce is dit een niet te onderschatten troef. Diezelfde nauwe band hebben buurtsupers met het lokale verenigingsleven, die regelmatig hun inkopen voor activiteiten in de buurtsuper doen of omgekeerd zich bij tal van activiteiten laten sponsoren door de buurtsuper: een spel van geven en nemen. Het is de bedoeling om deze specifieke positionering samen met onze merkfabrikanten en andere partners extra in de verf te zetten. Tot slot krijgt ook uw supermarktpersoneel een speciale rol in onze nieuwe editie: de hele maand september kunnen zij  zoveel mogelijk klanten verwijzen naar www.dagvandebuurtsuper.be waarop ze hun stem kunnen uitbrengen op hun favoriete ‘Buurtsuperteam’. Natuurlijk vallen die ‘Buurtsuperteams’ ook in de prijzen!

Minimale rompslomp voor de winkelier maximaal plezier voor de klant Het blijft een opmerkelijk gegeven dat alle commerciële groepen, met name Alvo, Carrefour, Delhaize, Lambrechts, Louis Delhaize en Spar Colruyt Group, samen aan de buurtsuper-kar trekken. Zij engageren zich voor de inschrijvingen en verdeling van de pakketten. De DVDK-attentie wordt dit jaar een pakketje van 3 heerlijke Jules Destrooper natuurboterwafels (35 gr) in een aangepaste cadeauverpakking met slogan en campagnebeeld ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ en op de keerzijde een duidelijke verwijzing naar www.dagvandebuurtsuper.be. Het enige wat u als deelnemende buurtsuper moet doen is de attenties bestellen tegen de uitzonderlijke aankoopprijs van 0,55 euro / stuk + BTW (winkelwaarde 1,20 euro). Het promotiepakket bevat ook aantrekkelijke affiches die de ‘Dag van de Buurtsuper Klant’ vanaf begin september aankondigen.

1 miljoen gezinnen op zoek naar hun deelnemende buurtsuper Onze speciale website www.dagvandebuurtsuper.be gaat al vanaf begin september in de ether. Het digitale luik, dat HighCo volledig verzorgt, zal bijzonder performant aanwezig zijn in onze editie 2016. Hierbij spelen de ondersteunende merkfabrikanten en andere partners een belangrijke rol en krijgen zij een eigen webpagina. 1 miljoen verantwoordelijken voor de gezinsaankopen ontvangen in september een persoonlijke mail en uitnodiging tot deelname aan onze digitale ‘Winkelkarretjes-wedstrijd’, bekend van ‘Iedereen Beroemd’. De bezoekende deelnemers kunnen ook mooie hoofd- en andere leuke prijzen winnen door de speciale pagina’s van de fabrikanten en andere partners te bezoeken. HighCo garandeert dat via 10 miljoen bannerviews op andere populaire websites, minstens 100.000 bezoekers de weg naar www.dagvandebuurtsuper.be zullen vinden. Tot slot kunnen de bezoekers digitale kortingsbons van de deelnemende merkenfabrikanten afdrukken en via onze storelocator bij de dichtstbijzijnde deelnemende buurtsupermarkt valideren. En dat ze die e-coupons zullen valideren staat vast, want de Belg is van oudsher een verwoede bonnetjesknipper en nu dus ook in stijgende mate een bonnetjesprinter.

Hoe deelnemen aan de ‘Dag van de Buurtsuper 2016’?
Tussen 25 mei en 25 juni contacteren de commerciële groepen al hun aangesloten zelfstandige supermarkten om het gewenste aantal DVDK-pakketten te bestellen. Vanaf einde augustus – begin september leveren zij de pakketten aan uw winkel. U kan ook uw deelname al bevestigen bij chiel.sterkcx@buurtsuper.be. Wij geven die ten laatste 25 juni door aan uw commerciële groep.

 

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy