Dag van de Klant 2015: de cijfers
- 200.000 van de 1,2 miljoen consumenten hebben 14 dagen voor de ‘Dag’ de speciale aankondigingsmail geopend;
- kort nadien heeft onze ‘Dag-banner’ op de website www.promolife.be iets meer dan 130.000 views opgeleverd;
- onze website www.dagvandebuurtsuper.be heeft bijna 30.000 bezoekers en 107.000 pageviews gekend, waarvan de meest populaire pagina’s de ‘Jackpot’-wedstrijd, de store locator (welke buurtsuper doet mee?) en de pagina’s met recepten,… en kortingbons van de partners
- er zijn op de ‘Dag’ zelf 350.000 attenties uitgedeeld (de speciale Cartamundi kaarten)
- 91,2% van de ondervraagde deelnemende winkels geeft aan volgend jaar opnieuw mee te doen
- 91,9% van de ondervraagde deelnemende winkels geeft aan dat de attentie nog steeds de kern is voor de klanten op DVDK
- Winnaars van BMW E-bikes:
- Karolin Verbeek uit Holsbeek
- Stefanie Martin uit Kuurne
- Fabienne Stoffel uit Habay
Zij worden, net zoals de winnaars van de 94 spelpakketten, per mail op de hoogte gebracht.