Chaqwa van Coca-Cola


Productnieuws

Warmedrankenautomaten brengen de beleving van koffiebar naar het werk

Coca-Cola houdt haar innovatiereputatie hoog met de introductie van eigen warme dranken in België. Onder de merknaam CHAQWA breidt de onderneming haar portfolio uit met koffie, thee en warme chocolademelk voor de business-to-business sector. Coca-Cola bouwt hierbij op haar jarenlange expertise in het verkopen van koude dranken in het vending & out-of-home kanaal en het uitgebreide klantennetwerk dat werd opgebouwd. Met de introductie van CHAQWA speelt Coca-Cola in op de groeimarkt van warme dranken en zo wil het bedrijf haar klanten de meerwaarde bieden om zowel koude als warme dranken te kunnen aanbieden.

Gerelateerde artikels

Mimolettekaas op z’n Vlaams
Tout Bien Rouge nu ook bij Delhaize
Nieuw: Ricola-bonbon met honing

Actueel

Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf
VDAB Jobbeurs Verkoop & Horeca
Daarom ben ik lid

Kurt Van Turnhout, Alvo Supermarkt Nagels

Daarom ben ik lid

2 min.
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy