Carrefour geeft lokale voetbalclubs eigen stickeralbum


Belgen verzamelen graag de stickers van ‘hun’ Rode Duivels. Toch staat hun voetbalhart niet alleen open voor de grote ploegen. Daarom sponsort Carrefour Belgium sinds vorig jaar bijna 400 lokale teams. Vandaar ontstond het idee om de lokale clubs hun eigen stickeralbums te schenken, naar het voorbeeld van de alom bekende Panini albums. Volledig ‘op maat gemaakt’ Voor de clubs is deze actie volledig gratis! Zij stellen de inhoud van het album en de cover samen. Bovendien komt elke ploeg aan bod (jongens, meisjes, junioren, volwassenen, veteranen). Elke speler krijgt zijn eigen sticker, en net zoals bij de Rode Duivels worden ook spelfases e.a. uitgebeeld. Het album is uniek: niet minder dan 3 lokale voetbalclubs uit Mol (VC Moldavo, KVV Rauw Sport en KFC Wezel Sport) zijn er in opgenomen.
Over elke club kom je meer te weten over zijn geschiedenis en daarna volgen telkens de pagina’s om de stickers van alle ploegen te plakken. De drie Carrefour Market van Mol zullen het album ook verkopen voor de prijs van €2 aan de familieleden van de spelers en hun supporters die niet in het album staan, maar geen enkel collector’s item van hun favoriete ploeg willen missen.

Per aankoopschijf van €25
Het album hoeft alleen nog opgevuld te worden, meer niet! Per aankoopschijf van €25 in de verschillende Carrefour Market van Mol krijgen klanten een zakje met 3 stickers. Bij aankoop van deelnemende Unilever producten krijgt de klant extra stickers. De deelnemende producten variëren uiteraard van week tot week. De actie start op 16 november en loopt tot 7 februari. Carrefour Belgium steunt deze sympathieke actie omdat ze aansluit bij zijn engagement naar de klanten toe, zijn ambitie om bij het lokale leven betrokken te zijn, om grote en kleine clubs een hart onder de riem te steken en om zijn klanten dag na dag te blijven aanmoedigen.

Gerelateerde artikels

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU

Actueel

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy