Bent u klaar voor het Weekend van de Klant?
Bij de start van onze imagocampagne op 1 september ging meteen onze campagnewebsite superbuurt.be online, een website die door de buurtsupermarkten gepromoot werd met als doel de consument te laten kennismaken met de voordelen van de zelfstandige supermarkten te vinden. Intussen mogen we stellen dat deze campagnewebsite nu wel gekend is, onder meer om gebruik te maken van kortingsbonnen van partners zoals IJsboerke, Napoleon, Essity, Coca-Cola en La William.
Winkelkarquiz
Ook onze winkelkarquiz vervolledigt de campagne, mee ondersteund door Lotus, Flandria, VLAM, Ijsboerke, Pervasco, Coca-Cola, La William, en Essity kon weer op heel wat bijval rekenen. Buurtsuper.be schenkt zelf tien waardebonnen van 250 euro aan de winnaars. Daarnaast schenken ook Coca Cola en La William pakketten weg.
Stemmen op jouw team!
Laat jouw personeel ook zeker dit weekend omroepen aan klanten om voor jullie team als Super Team te stemmen binnen onze Store Locator.
Stemmen kan nog tot 30 november 2018. De website blijft namelijk tot die dag online. Wijs jouw klanten dus zeker nog de weg naar de Store Locator. Het winnende team wordt bekroond tot Superteam 2018 en krijgt een mooi cadeau overhandigd.
Eén adres: www.superbuurt.be