AH to go-app focust zich op ‘ontzorgen’


AH to go is voornamelijk gevestigd op plekken waar klanten weinig tijd hebben. Klanten mogen daarom niet te veel tijd kwijt zijn om een coupon in te wisselen of te sparen, zegt Voerman. Het risico bestaat dan dat gebruikers afhaken. Bij het ‘ontzorgen’ denkt zij onder meer aan het sneller en beter wijzen op de aanbiedingen. Ook is een samenwerking gestart met Blendle, waarbij app-gebruikers een maand gratis van de online kiosk gebruik kunnen maken. Albert Heijn hoopt daarmee vooral jongeren te bereiken.

Voerman noemt geen concrete doelstellingen of resultaten van de app, maar spreekt van een ‘leerfase’. Zo wil de supermarktketen ermee ontdekken wat wel en niet werkt en hoe dat verschilt per locatie. AH to go heeft zijn eigen app sinds ongeveer een half jaar.

Bron: Retailnews.nl

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy