520.000 attenties voor het Weekend van de (Buurtsuper)Klant


In 53% van de Belgische gemeenten is er dus een deelnemende buurtsuper die deelneemt aan de imagocampagne. Maar liefst duizend zelfstandige supermarkten verdelen 520.000 pakjes gevuld met heerlijke Napoleon-bonbons.

De imagocampagne loopt het voor het tweede jaar een hele maand september, met als apotheose het Weekend van de Klant. De baseline van deze campagne luidt ‘Samen bouwen aan een superbuurt."

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy